a
Contact Info

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cing elit. Curabitur venenatis, nisl in bib endum commodo, sapien justo cursus urna.

Hirtenstraße 19, 10178 Berlin +49 30 240 414 20 office@baro.com
Working
Monday
9:00 - 24:00
Tuesday
9:00 - 24:00
Wednesday
CLOSED
Thursday
9:00 - 24:00
Friday
9:00 - 02:00
Saturday
9:00 - 02:00
Sunday
9:00 - 02:00
Follow Us

How to buy/FAQs

Payment Method

Bank Transfer

Credit/debit card

Rabbit Line Pay

Bank Transfer

location-con

Kasikorn Bank

Branch: Bang Krabue

Account Name: Trade Factor Company Limited

Account number: 056-3-64438-9

Payment Method

Bank Transfer

Rabbit Line Pay


Credit/debit card

Bank Transfer

location-con

Kasikorn Bank

Branch: Bang Krabue

Account Name: Trade Factor Company Limited

Account number: 056-3-64438-9

วิธีการสมัครสมาชิกเเละสั่งซื้อผ่าน

Register/Login

Add Carts

Delivery Address

Delivery Method

Payment Method

Place Order

Register/Login

Add Carts

Delivery Address

Delivery Method

Payment Method

Place Order

เงื่อนไขการเปลี่ยนสินค้า และการยกเลิกคำสั่งซื้อ

บริษัทจะรับเปลี่ยนสินค้า เฉพาะกรณีดังต่อไปนี้
1. สินค้าที่ชำรุด แตกหัก เสียหาย อันเกิดจากการขนส่ง
2. สินค้าที่มีข้อบกพร่องอันเกิดจากกระบวนการผลิต
3. สินค้าที่ผิดแบบ หรือไม่ตรงกับที่สั่ง หรือที่ปรากฎบนเว็ปไวต์
หมายเหตุ : กรณีเปลี่ยนสินค้า หากสินค้าตัวใหม่มีมูลค่าน้อยกว่าตัวเดิม บริษัทขอสงวนสิทธิ์ไม่คืนเงินส่วนต่างจากมูลค่าสินค้าแต่หากสินค้าตัวใหม่มีมูลค่ามากกว่าตัวเดิม ลูกค้าต้องชำระเงินเพิ่มในส่วนต่าง โดยสินค้าที่นำมาเปลี่ยนต้องยังไม่มีการเปิดใช้

บริษัทขอสงวนสิทธิ์ ไม่รับ เปลี่ยนสินค้า ในกรณีดังต่อไปนี้
1. สินค้าไม่ตรงกับรสนิยม ไม่ตรงกับความคาดหวัง
2. สินค้าไม่ตรงกับวัตถุประสงค์การใช้งานของลูกค้า
3. บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ในการเปลี่ยนสินค้าทุกรายการในแคมเปญ สินค้าราคาพิเศษ, สินค้าแถมพิเศษ, สินค้าจัดรายการลดราคา หรือกิจกรรม
ส่งเสริมการขายอื่น ๆ ยกเว้นเกิดความเสียหายอันเนื่องมาจากการขนส่ง และต้องไม่มีการเปิดใช้
4. ลูกค้าแจ้งเปลี่ยนสินค้า ตามความเสียหายที่ระบุข้างต้น เกินระยะเวลา 5 วัน นับจากวันที่ได้รับสินค้า
คำเตือน : เพื่อรักษาสิทธิ์ของท่าน โปรดตรวจสอบสินค้าอย่างละเอียดทันทีหลังจากที่ได้รับสินค้า

บริษัทจะยกเลิกคำสั่งซื้อสินค้า เฉพาะกรณีดังต่อไปนี้
1. สินค้าหมด
2. คำสั่งซื้อซ้ำซ้อน
3. ไม่สามารถติดต่อท่านได้ ภายในระยะเวลา 5 วัน นับจากวันที่สั่งซื้อสินค้า

วิธีการแจ้งเปลี่ยนสินค้า
1. กรุณาแจ้งความประสงค์ขอเปลี่ยน คืน สินค้า พร้อมแนบรูป และหลักฐานการชำระเงินภายใน 5 วัน หลังจากวันที่ได้รับสินค้า ผ่านช่องทาง
LINE official account : @tradefactor หรือ Email : support@tradefactor.co.th
2. รอรับการยืนยันการเปลี่ยนสินค้า จากเจ้าหน้าที่แผนกบริการลูกค้า ภายใน 3 วันทำการนับจากวันที่ได้แจ้งความประสงค์ ขอเปลี่ยน สินค้า
3. หลังจากที่บริษัทฯ ได้รับและตรวจสอบข้อมูลแล้ว หากถูกต้อง ครบถ้วน และเป็นไปตามเงื่อนไข บริษัทฯ จะจัดส่งสินค้าชิ้นใหม่ให้แก่ลูกค้า
ภายใน 7 วันทำการ

คำเตือน : โปรดเก็บใบเสร็จรับเงิน/ใบกำกับภาษี เพื่อเป็นหลักฐานยืนยันการซื้อสินค้าของท่าน

วิธีการยกเลิกคำสั่งซื้อ
โปรดติดต่อแผนกบริการลูกค้า เพื่อแจ้งยกเลิกคำสั่งซื้อในกรณีที่ทำคำสั่งซื้อซ้ำซ้อน โดยคุณสามารถติดต่อกับพนักงานฝ่ายดูแลลูกค้าของเราได้
โดยตรงผ่าน LINE official account : @tradefactor หรือ Email : support@tradefactor.co.th หรือ โทร : 065-951-0213

FAQs

How can I contact Trade Factor?

You can contact us in 2 ways:

1. Send Email : support@tradefactor.co.th

2. Call 065-951-0213, 02-659-2469

Please provide the following information on the line or channel you contact. for quick help

– Username

– Order number

When will I receive my order?

Order lead time 2-3 business days, depending on whether your order is in Bangkok or other provinces. This calculation does not include public holidays and shipping company holiday.

How can I check the status of my order?

You can check the status of your order through in www.tradefactor.co.th at Menu > Order Status

Order Status please see detail this below :  

1.Pending Payment : Contains all orders that have not been paid.

2.Waiting for verification : In the process of verifying the payment.

3.Awaiting Delivery : Contains all orders that have been paid but have not yet been delivered by the seller.

4.Delivered : Contains all orders that have already been shipped.

5.Cancel : Contains all orders that have been canceled.

How can I check the delivery status?

You can check the status of your order through in www.tradefactor.co.th at Menu > Check Delivery Status and select the check box for the parcel number.

Can I edit or change the shipping address/phone number/recipient name? If the order has been confirmed.

You can change the delivery address. by call 065-951-0213, 02-659-2469 before your order is shipped.

Please provide the following information on the line or channel you contact. for quick help

-Username

-Order number

 

Conditions for changing the delivery address are as follows:

1. The status of the product has not arrived. Awaiting Delivery status

2. The delivery address can only be changed once per order.

3. You can’t change to a new address with a higher shipping cost.

4. We reserve the right to refund shipping costs. In case the new address has lower shipping costs than the old address.

เราใช้คุกกี้เพื่อพัฒนาประสิทธิภาพ และประสบการณ์ที่ดีในการใช้เว็บไซต์ของคุณ คุณสามารถศึกษารายละเอียดได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว และสามารถจัดการความเป็นส่วนตัวเองได้ของคุณได้เองโดยคลิกที่ ตั้งค่า

Privacy Preferences

คุณสามารถเลือกการตั้งค่าคุกกี้โดยเปิด/ปิด คุกกี้ในแต่ละประเภทได้ตามความต้องการ ยกเว้น คุกกี้ที่จำเป็น

Allow All
Manage Consent Preferences
  • Always Active

Save