How to buy/FAQs
วิธีการสมัครสมาชิกเเละสั่งซื้อผ่าน
เงื่อนไขการเปลี่ยนสินค้า และการยกเลิกคำสั่งซื้อ
บริษัทจะรับเปลี่ยนสินค้า เฉพาะกรณีดังต่อไปนี้
1. สินค้าที่ชำรุด แตกหัก เสียหาย อันเกิดจากการขนส่ง
2. สินค้าที่มีข้อบกพร่องอันเกิดจากกระบวนการผลิต
3. สินค้าที่ผิดแบบ หรือไม่ตรงกับที่สั่ง หรือที่ปรากฎบนเว็ปไวต์
หมายเหตุ : กรณีเปลี่ยนสินค้า หากสินค้าตัวใหม่มีมูลค่าน้อยกว่าตัวเดิม บริษัทขอสงวนสิทธิ์ไม่คืนเงินส่วนต่างจากมูลค่าสินค้าแต่หากสินค้าตัวใหม่มีมูลค่ามากกว่าตัวเดิม ลูกค้าต้องชำระเงินเพิ่มในส่วนต่าง โดยสินค้าที่นำมาเปลี่ยนต้องยังไม่มีการเปิดใช้
บริษัทขอสงวนสิทธิ์ ไม่รับ เปลี่ยนสินค้า ในกรณีดังต่อไปนี้
1. สินค้าไม่ตรงกับรสนิยม ไม่ตรงกับความคาดหวัง
2. สินค้าไม่ตรงกับวัตถุประสงค์การใช้งานของลูกค้า
3. บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ในการเปลี่ยนสินค้าทุกรายการในแคมเปญ สินค้าราคาพิเศษ, สินค้าแถมพิเศษ, สินค้าจัดรายการลดราคา หรือกิจกรรม
ส่งเสริมการขายอื่น ๆ ยกเว้นเกิดความเสียหายอันเนื่องมาจากการขนส่ง และต้องไม่มีการเปิดใช้
4. ลูกค้าแจ้งเปลี่ยนสินค้า ตามความเสียหายที่ระบุข้างต้น เกินระยะเวลา 5 วัน นับจากวันที่ได้รับสินค้า
คำเตือน : เพื่อรักษาสิทธิ์ของท่าน โปรดตรวจสอบสินค้าอย่างละเอียดทันทีหลังจากที่ได้รับสินค้า
บริษัทจะยกเลิกคำสั่งซื้อสินค้า เฉพาะกรณีดังต่อไปนี้
1. สินค้าหมด
2. คำสั่งซื้อซ้ำซ้อน
3. ไม่สามารถติดต่อท่านได้ ภายในระยะเวลา 5 วัน นับจากวันที่สั่งซื้อสินค้า
วิธีการแจ้งเปลี่ยนสินค้า
1. กรุณาแจ้งความประสงค์ขอเปลี่ยน คืน สินค้า พร้อมแนบรูป และหลักฐานการชำระเงินภายใน 5 วัน หลังจากวันที่ได้รับสินค้า ผ่านช่องทาง
LINE official account : @tradefactor หรือ Email : support@tradefactor.co.th
2. รอรับการยืนยันการเปลี่ยนสินค้า จากเจ้าหน้าที่แผนกบริการลูกค้า ภายใน 3 วันทำการนับจากวันที่ได้แจ้งความประสงค์ ขอเปลี่ยน สินค้า
3. หลังจากที่บริษัทฯ ได้รับและตรวจสอบข้อมูลแล้ว หากถูกต้อง ครบถ้วน และเป็นไปตามเงื่อนไข บริษัทฯ จะจัดส่งสินค้าชิ้นใหม่ให้แก่ลูกค้า
ภายใน 7 วันทำการ
คำเตือน : โปรดเก็บใบเสร็จรับเงิน/ใบกำกับภาษี เพื่อเป็นหลักฐานยืนยันการซื้อสินค้าของท่าน
วิธีการยกเลิกคำสั่งซื้อ
โปรดติดต่อแผนกบริการลูกค้า เพื่อแจ้งยกเลิกคำสั่งซื้อในกรณีที่ทำคำสั่งซื้อซ้ำซ้อน โดยคุณสามารถติดต่อกับพนักงานฝ่ายดูแลลูกค้าของเราได้
โดยตรงผ่าน LINE official account : @tradefactor หรือ Email : support@tradefactor.co.th หรือ โทร : 065-951-0213
FAQs
How can I contact Trade Factor?
You can contact us in 2 ways:
1. Send Email : support@tradefactor.co.th
2. Call 065-951-0213, 02-659-2469
Please provide the following information on the line or channel you contact. for quick help
– Username
– Order number
When will I receive my order?
Order lead time 2-3 business days, depending on whether your order is in Bangkok or other provinces. This calculation does not include public holidays and shipping company holiday.
How can I check the status of my order?
You can check the status of your order through in www.tradefactor.co.th at Menu > Order Status
Order Status please see detail this below :
1.Pending Payment : Contains all orders that have not been paid.
2.Waiting for verification : In the process of verifying the payment.
3.Awaiting Delivery : Contains all orders that have been paid but have not yet been delivered by the seller.
4.Delivered : Contains all orders that have already been shipped.
5.Cancel : Contains all orders that have been canceled.
How can I check the delivery status?
You can check the status of your order through in www.tradefactor.co.th at Menu > Check Delivery Status and select the check box for the parcel number.
Can I edit or change the shipping address/phone number/recipient name? If the order has been confirmed.
You can change the delivery address. by call 065-951-0213, 02-659-2469 before your order is shipped.
Please provide the following information on the line or channel you contact. for quick help
-Username
-Order number
Conditions for changing the delivery address are as follows:
1. The status of the product has not arrived. Awaiting Delivery status
2. The delivery address can only be changed once per order.
3. You can’t change to a new address with a higher shipping cost.
4. We reserve the right to refund shipping costs. In case the new address has lower shipping costs than the old address.